Hogy ne foglaljon sok helyet.ha5clf írta:Andras ihletesere en is konnyitettem a diodas feszultseg ejto keszulekemen..........[/color][/i]
Szép lett, súlyban nagy előrelépés! Bár én 101g-mal vezetek:D De Feri a nyerő az övét kéne látni a 817-es hez.
Moderátor:ha5clf
Hogy ne foglaljon sok helyet.ha5clf írta:Andras ihletesere en is konnyitettem a diodas feszultseg ejto keszulekemen..........[/color][/i]
Köszönöm szépen a felajánlást, szerintem az akku kérdést megoldom.ha5dsa írta: Addig, ha kell használd az enyémet! Elvégre ez egy klub:D
Én támogatom, hogy beszerezz egy ilyet, mert még nincs tapasztalatunk róla. A HG7WAV Viktort kéne megkérdezni, talán ő tud róla nyilatkozni. Az ő mottója az, hogy ha már felcipeli az energiát a hegyre szereti is felhasználni nem csak eldisszipálni.Schnitt írta:Nézegettem az akkufajtákat, és ráakadtam a LiFePO4 típusra.
Ennek 3,2 V a névleges feszültsége, és 3,65V a töltési végfeszültsége.
Négy cella sorbakötve 14,6V, amit talán még tolerál a rádió, és nem kellene feszültséget ejteni.
Egy 10Ah-s cella 15,4$.
Folyamatos kisütési áram: 2C.
Van valakinek tapasztalata ezzel, érdemes vele foglalkozni?
http://www.ev-power.eu/LiFePO4-small-ce ... -case.html